wtorek, 11 czerwca 2013

Rodzinka Klarney'ów (9) - Dwie nastolatki :)

Jak wiecie, 10 części nie dodam już szybko ;( Tylko te fotki mi zostały z mojej ostatniej gry, ponieważ jak wiecie (pisałam w poprzedniej notce), ktoś usunął mu wszystkie internetowe dodatki w simsach :( i jestem w trakcie ich zwracania, a to potrwa mi nawet do miesiąca!

Rodzinka Klarney'ów (9) - Dwie nastolatki :)

Tsa... "Włamywaczka" postanowiła ponownie się zabawić. Co się okazało? Że jest to pracownica w firmie Mark'a, no cóż, musiała mieć coś na sumieniu próbując zemścić się na szefie xD.
Spanikowany syn Clark - dzwoni na policję... (Znowu zapomniałam zamontować alarmów w swojej rodzince xP).
Robienie za "dobrego" męża nie jest łatwe :)
Jednak mimo wszystko - zdołała uciec ;(
W tym samym czasie, ten sam człek co wcześniej - SPÓŹNIŁ SIĘ!
Bzk... Spadłam z krzesła jak to zobaczyłam! On sobie idzie normalnie do mojego domku, a za nim ta cała włamywaczka.
Nareszcie... Wiosna się pojawiła! Jowita będzie mogła zacząć uprawiać swój wymarzony ogród... Oraz to co kocha najbardziej, czyli sport.
Specjalne zbliżenie xDD Nie ma to jak rozpoczęcie dnia idąc do spożywczaka.
Brum, brum, brum xD
Nareszcie <3 Mimo wszystko - pogoda taka sobie.
No i oczywiście - nagły deszcz :/
BĄBELKI!!!! XD <3
"Fajne mam jedzenie, co nie?"
Piękny widok po horyzont <3
Niedługo rocznica ślubu <3333
Jowita musiała wstać o świcie, aby zrobić urodzinowe śniadanie ;).
A Madzia, o 6:00 zaczęła odrabiać lekcje...
Tutaj razem z Clark'iem.
Paulina jedząca śniadanko <333

I "nagły" śnieg... PRZECIEŻ TO WIOSNA!
Gnom "ogrodnik" przyszedł pomóc Jowicie w jej ogrodzie, jak miło! ;*.
Pracująca Jowita.
I.... URODZINY!!!!




Jako pierwsza... Madzia.
I oto ona!


I Paulina ;)
Piękne <333
Clark z nastoletnimi siostrami...
Oraz... ICH PREZENTY! Samochody...


Myślę, że się podobało ;)
Wybaczcie, że taka długa.
Postaram się od teraz robić krótsze, a ciekawsze.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz