niedziela, 14 kwietnia 2013

Jak usuwać obiekty sims3pack i packages?

Tak więc :)
Postanowiłam napisać notkę z treścią jak należy usuwać pobrane obiekty do The Sims 3 w formacie sims3pack i packages.
Tutaj pragnę podkreślić, iż z plikami w formacie packages może być trochę trudniej. Dlaczego? Otóż packages tak jakby od początku trzeba "segregować" tzn. zapisywać sobie każdą nazwę pobranej rzeczy w notesie/kartce, ponieważ wątpię, że ktokolwiek zdołałby zapamiętać każdą nazwę na pamięć.

Jak usunąć pobrane rzeczy z The Sims 3 (format sims3pack).

Wchodzimy w program startu The Sims 3. Następnie na Obiekty Zmodyfikowane. W Obiektach Zmodyfikowanych klikamy na jakąś rzecz, którą mamy zamiar wykluczyć z naszej gry. Po kliknięciu na daną rzecz, mamy możliwość Odinstalowania obiektu z gry, czyli: po kliknięciu na daną rzecz u dołu widnieje wtedy napis Odinstaluj. No więc klikacie na Odinstaluj, a następnie pojawi Wam się okno, w którym klikacie na OK. GOTOWE! Dana rzecz odinstalowuje się (powinno się to robić tak jak przy instalowaniu).

Jak usunąć pobrane rzeczy z The Sims 3 (format packages).

Wchodzimy w Start > Dokumenty > Electronic Arts > The Sims 3 > Mods > Packages. Następnie wybieramy jakąś rzecz i po kliknięciu na nią prawym przyciskiem Usuń. Gotowe!

Na koniec moja perspektywa:
Z całego serca polecam porządkować sobie każdą pobraną rzecz! Ja porządkuję/usuwam je praktycznie raz w miesiącu, aby zrobić miejsce na inne obiekty! Szczególnie ważne jest, aby porządkować te pliki przed kupnem jakiegoś dodatku do gry, ponieważ jak wiecie pobrane obiekty zapełniają nam kartę graficzną, co oznacza niestety słabszą grafikę w naszej grze. Ja akurat dzisiaj odinstalowałam ponad 100 obiektów z gry! Przygotowuję już simsy na Rajską Wyspę, którą kupuję w sierpniu :).
A więc z mojej strony to tyle!
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz