środa, 10 kwietnia 2013

Wizytowy kok na bok

W końcu doszukałam się tej fryzury! Widziałam ją w wielu filmikach o The Sims 3, ale jakoś nigdzie znaleźć jej nie mogłam! Aż w końcu, przeszukując stronki, które mnie nie bardzo interesowały - wpadłam na nią!
Z tej okazji, postanowiłam ułatwić Wam szukanie tej fryzury, abyście mieli trochę lżej.

Koka pobierzecie z: http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-hair-hairstyles-female/title/Hair%20Fashionista%202-%20FIXED!/id/915478/
Bardzo przydatny np. do ubrań wizytowych (na randki, śluby, imprezy itd.).
UWAGA!!! FORMAT KOKA TO SIMS3PACK.

Zdjęcia (z mojej własnej rozgrywki).














                                               *Kliknij na zdjęcie, aby powiększyło się*
Jak widzicie - piękny! Tak bardzo się ucieszyłam, gdy go znalazłam :) Myślę, że Wam też pomogłam, dodając tę notkę.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz