środa, 24 kwietnia 2013

Błąd zapisu nr. 16 - przeczytaj, jeżeli Cię to spotkało!

Sprawdzając wczorajsze wiadomości na e-mailu, zobaczyłam taką:
Cześć! Na blogu podałaś swój adres e-mail, dlatego wysyłam bardzo ważną dla mnie wiadomość, niestety wczoraj niespodziewanie natknąłem się na błąd zapisu nr. 16, mówiono mi, że to nic poważnego, trzeba po prostu jeszcze raz zapisać... Ale mi się znowu nie udało! Po 5 próbach w końcu jest, już się bałem, że nic z tego nie wyjdzie, ale rodzinka dalej istnieje. Proszę Cię! Napisz notkę o tym błędzie, chętnie przeczytam, aby być przygotowanym na następny raz.
Bardzo dziękuję, że informujecie mnie o owych sytuacjach (przypominam, mój e-mail: maabasz@gmail.com) dzięki temu, że wiem, w czym tkwi cały problem - mogę Wam pomóc :).

 Gdy pojawia się nam komunikat z błędem zapisu nr. 16, mamy możliwość ponownego zapisania rodzinki, istnieje 97%, że się uda. Jeżeli zaś nie możemy ponownie zapisać - wychodzimy z gry. Po ponownym jej odtworzeniu pojawia się pusty obrazek rodzinki i godzina 00:00, WTEDY ZAMYKACIE GRĘ!

1. Ratujemy zapis:
Wchodzimy w Dokumenty>Electronic Arts>The Sims 3>Saves
Pojawiły nam się wszystkie nasze zapisy, szukamy tego co nam "uciekł". Np.
TheSims.sims3 / TheSims.sims3.backup / TheSims.sims3.bad. Usuwamy PIERWSZY zapis! Następnie w DRUGIM zapisie usuwamy końcówkę BACKUP!
UWAGA!!! Ja podałam zmyślone zapisy, więc "TheSims" w tych 3 plikach oznacza WASZ zapis.
Gotowe. Gra powinna działać.

Drugi sposób powstrzymania błędu.

Istnieje także 2 sposób, aby zapobiec przed błędem. A więc, gdy błąd nr. 16 się pojawi, nie wybieramy "Zapisz", albo "Zapisz i wyjdź", tylko "Zapisz jako...".

Pozdrawiam! Jeżeli macie dalsze problemy - informujcie mnie na e-mail'a!

2 komentarze: