niedziela, 21 kwietnia 2013

Pose Player - obiekt do uwierzytelniania póz w The Sims 3

Witajcie!
Jestem w trakcie robienia porządków z swoimi simsami, ponieważ ostatnio trochę przybyło mi tych internetowych dodatków do gry. Właśnie z owej przyczyny zaczęłam się strasznie nudzić, dlatego też robię tę oto notkę dla osoby, która zadała mi pytanie na e-mailu:
- "Dlaczego nie działają mi pozy? Proszę! Pomóż!"
Spokojnie! Wszystko ma swoje wyjaśnienie.

Otóż. Ja sama kiedyś nie wiedziałam co i jak z tymi pozami, dlatego nigdy ich nie pobierałam (sytuacja się nie zmieniła), jednak kiedyś, jeszcze jak kręciłam seriale o The Sims 3 potrzebne mi były pozy, wtedy właśnie zainteresowałam się ich stosowaniem.

Po prostu... Bez pewnego moda pozy nam do gry nie wejdą!
Link do moda: http://linna.modthesims.info/download.php?t=438706
Gdzie znajduję się Pose Player po jego pobraniu? - Jest on elementem dekoracyjnym, czyli w simsach występuję w zakładce "Dekoracje".
Jak służy Pose Player? - Obsługa jest wręcz banalna, więc myślę, że nie będzie z tym problemu, ale dla jasności - tłumaczę.
1. Wybieramy sobie jakąś pozę (klikając na Pose Player'a).
2. Po wybraniu pozy, ponownie klikamy na Pose Player'a i wybieramy "Select", po czym zatwierdzamy.
3. Nasz sim wykonuję podaną pozę, gotowe.

Pose Player wygląda tak:
Pozdrawiam!

2 komentarze: