środa, 24 kwietnia 2013

Informacje - WAŻNE!

Witajcie!
Robię informacje, ponieważ wszystko mi w simsach się pozmieniało ;(.
1. Dziś, byłam ok. 2 godz. z koleżankami na pizzy i lodach, po powrocie do domu - siadłam na kompa i zobaczyłam, że ktoś mi odinstalował wszystkie rzeczy z simsów w formacie sims3pack! Masakra ;( Jednak jakimś cudem wszystko udało się odzyskać. DLATEGO SPODZIEWAJCIE SIĘ "LEKKICH" NIEDOCIĄGNIĘĆ!
2. W następnej historyjce o rodzinie Klarney'ów, Magda i Paulina będą już nastolatkami, więc się nie zdziwcie.
3. Jak już napisałam - jestem w trakcie ratowania swoich pobranych rzeczy do the sims 3, dlatego muszę wszystko uporządkować, co zajmie mi 2-3 dni, więc myślę, że nie szybko dodam następne notki ;(
4. Piszcie dalej na e-mail maabasz@gmail.com! Mimo, że zaszły mnie "nagłe" zaskoczenia w The Sims 3, to i tak pomogę Wam w każdej sytuacji!
5. Jeżeli chcecie jakieś fajne obiekty/ubrania do pobrania do The Sims 3, także piszcie mi na maabasz@gmail.com, wyślę Wam ciekawe linki :)

No i to chyba tyle :)
Pozdrawiam!

PS. Aha, no i jeszcze chciałam Wam powiedzieć (choć, jest to mało dla Was istotne, ale dla mnie bardzo), że udało mi się uratować te wszystkie rzeczy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz