niedziela, 7 kwietnia 2013

Lustrzany dywan - skąd pobrać i jak zrobić?

Tak, więc. Grając w The Sims 3, postawiłam pobawić się trochę lustrzaną podłogą, udało się. Między czasie, przypomniało mi się, jaką notkę miałam dodać na tego bloga jako następną, chodziło o lustrzany dywan! Zrobiłam kilka zdjęć dla Was z tą podłogą.
Ale zdjęcia na końcu.
Nie wiem czemu, ale nie cierpię tej podłogi! Nie jestem przyzwyczajona do takiego stylu w simsach, owszem - efekt piękny, ale wolę pospolite podłogi, zwłaszcza, że to nie jest podłoga, tylko dywan.
Koniec moich wyżaleń :)
Podłogę można pobrać z 2 stron, najczęściej słyszycie, że z modthesims, tak, można, ale nie każdy umie, a ja tłumaczyć 200 razy nie będę, jak ktoś chcę z modthesims, to niech mi napiszę na e-mail'a maabasz@gmail.com. Nieraz słyszycie, że z thesimsresource i właśnie moim zdaniem, to jest korzystniejszy sposób, nie dość, że efekt ten sam, to i jeszcze łatwiej pobrać.
A więc wchodzicie na:
http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims3-objects/search/mirror%20floor/
I pobieracie sobie wszystkie w kolejno, te kwadraciki:
UWAGA!!! Aby pobrać jakiekolwiek rzeczy z thesimsresource, należy być zalogowanym! Polecam bardzo tą stronę, ponieważ znajdziecie tam nie tylko podłogę, ale także meble, ubrania, fryzury, wózki dla dzieci i wiele, wiele innych! Jeżeli ktoś nie wie jak zarejestrować się na thesimsresource, niech mnie informuje: maabasz@gmail.com.

Gdy pobierzecie wszystkie kwadraciki, podłogę, należy uruchomić grę.
Uwaga!!! Lustrzany dywan, nie znajduję się w trybie budowania/podłogi, tylko w TRYBIE KUPOWANIA/DYWANY!
Jeżeli ktoś chcę zmienić lustrzaną podłogę, na np. drewno, należy zmienić jej styl, tak jak każdy to robił do tej pory, jeżeli ktoś nie wie jak, niech mnie informuje na mój e-mail (już podałam 2 razy w tej notce).

Efekt końcowy wygląda tak:
No tak... Niby ładnie, jednak mimo wszystko mam swój gust :)
UWAGA!!! Przy słabszych komputerach, stawianie dywanu może spowodować wolniejsze chodzenie gry, niestety nie wiem jak temu zapobiec, u mnie wszystko jest w porządku, poszukajcie informacji na internecie.

Pozdrawiam :)

3 komentarze: