sobota, 6 kwietnia 2013

Projekt małego/nowoczesnego domu

Na początku chcę Wam powiedzieć, że notka o lustrzanej podłodze będzie w następnej notce.

Na moim blogu o MSP:
http://msp-plotkarnia.blogspot.com/
Także dawałam projekt domu 8 - osobowego, jak wiecie, nie dodaję swoich najlepszych projektów, ponieważ bardzo dużo czasu nad nimi pracowałam i nie chciałabym, aby każdy wykorzystywał moją pracę, dodaję te projekty, takie bardziej ubogie, z pospolitymi meblami itd. dzisiaj będzie podobnie, lecz ukażę Wam już trochę lepsze meble, PS. nie, nie dodam żadnego mojego domu do giełdy wymian!
Wejście.
Korytarz
Kuchnia


Jadalnia

Salon
Wejście do łazienki + mój "słitaśny" fotel i schody <3 xP.

Łazienka
IIIDZZZIEEEMY NA GÓRĘ :)

Co za emocje :D. Wejścia do DWÓCH pokoi.



Pokój "number łan".

No i 2 pokój :) To 2 zdjęcie jest za***iste, tak podoba mi się ten obrazik <3333 :D.
Domek z daleka :) Mały... MÓWIŁAM :)

Dodając zdjęcia, miałam chrapkę, dodać Wam fotki z domu, w którym gram, no, ale w sumie po co Wam to :), nie mówię dlatego, iż moja koleżanka na swoim blogu dała taki swój fajny dom, a później każdy :D ją nękał, skąd i gdzie wszystko pobrała, dlatego jeszcze się zastanowię.

Jeżeli domek Wam się podobał, piszcie :)
Pozdrawiam.

2 komentarze: