piątek, 19 kwietnia 2013

Rodzina Klarney'ów (5) - Urodziny

Przepraszam, że część spóźniona, ale niestety wczoraj nie miałam czasu :)
W rodzinie Klarney'ów zaszły wielkie zmiany! Nadeszła zima... Podczas gdy oni jeszcze nawet dobrze nie przywykli do lata! Miejmy nadzieję, że wszystko się ułoży...
 Myju, myju 2 dni przed urodzinami córek <3
Nie ma to jak dobra zmiana :)
"Hej bejbe..."
Hmmm... Pomyślmy, co by one mogły dostać na urodziny?
Nic nie wpadło do głowy Jowicie :)... w takim razie... SPYTAMY OPIEKUNKI!
Już wiem co im kupię ;D. CLAAAARK! ODRABIAJ LEKCJE!
Dobrze mamusiu.... Zobaczmy... Mam nadzieję, że pójdzie sprawnie ;(
MAMOOOOOOOOO! ILE TO JEST 2+2?!
- A bo ja wiem? :P.
Popatrzmy sobie przez okno na piękne ostatnie chwile jesieni...
Achh!
Echh!
Ochh!
No i kolacja... Zrobiona przez Jowitę... PYSZNA ZAPIEKANKA! :D
Następnego dnia... O poranku :) CLAAARK! RATUJ!
MYJĘ SIĘ!
JA TU PRACUJĘ UŁOMY! MOŻECIE SIĘ PRZYMKNĄĆ!?
Nie ważne... Wyszedłem...
Pierwszy dzień zimy! URODZINY DZIEWCZYNEK!
Uczynny Clark, sprząta dom na urodziny swoich ślicznych sióstr.
WEGETARIAŃSKIE ROLADKI <3 Ulubione danie Jowity i Mark'a...
- "... WTF?! BYŁAM W KIBLU 2 MINUTY, A WY JAK ZWYKLE MI WSZYSTKO ZEŻARLIŚCIE!"

Zima...
-"Ktoś może mi powiedzieć, dlaczego to coś się na mnie patrzy?"
Naleśniki <3
REZYGNUJĘ! ZNACZY SIĘ... WYWALAM CIĘ!
HAHA! Widzisz, widzisz? PATRZ! JAKA BRZYDKA!
Podzielam info Jowity :)

Czas przygotować dziewczynki do urodzin:
W szarym - Madzia, czarnym - Paulina.
-"... Paula! A cio my tak wjogóle biędziemy jobić?"
-"Śkąd miam wjedzieć?! Źapytaj sję Clarka!"
Już w rączkach rodziców <3 Clark... SZALEJESZ!



Przygotowania...
Ćiumek dla tatusia Paulisio <3
Ćiumek dla mamusi Madziu <3

<3
No i oczywiście Clark.

<3
Jako pierwsza... Paulina!
Jako druga... Madzia!
Dziewczynki <3 Powyżej Madzia.
No i oczywiście Paulina.
Ledwo co urosły, a już na brata napadają :D.
Prezenty :)
Koniec.

W następnej historii... (UWAGA!!! Nie wiadomo czy szybko ją dodam.) zobaczycie nowe pokoje dziewczynek! Oraz całą rozgrywkę :).

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz