poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kody do The Sims 3

Na początku - moja perspektywa :)
Pamiętajcie, że gra bez kodów jest przyjemniejsza, więc nie nadużywajmy ich ilości, to tylko zniszczy nam rozgrywkę. Ja notki miałam nie pisać, ale co chwilę przychodziły mi wiadomości na e-mail, abym podała Wam wszystkie kody, no więc dla "świętego spokoju" dam Wam te kody, aczkolwiek równie dobrze, moglibyście poszukać sobie ich w internecie. PS: Jestem dość zmęczona i kodów nie znam na pamięć, więc mogę zrobić przypadkowo jakiś myk/błąd, gdy zdarzy się owa sytuacja (zły kod), nie miejcie do mnie pretensji... Nie ja wyznaczam sobie godziny, w których muszę iść do szkoły.

kaching - Dostajesz 1,000 Simoleonów
motherlode - Dostajesz 50,000 Simoleonów
familyfunds(NAZWA RODZINY)(LICZBA) - Wpisz dowolną liczbę, by uzyskać dodatkowe Simoleony dla konkretnej rodziny
makefriendsforme - Zaznaczony Sim poznaje kilka losowo wybranych Simów
makemeknoweveryone - Zaznaczony Sim zna wszystkie inne Simy w mieście
makehappy - Rodzina gracza staje się szczęśliwa; Kod usuwa także negatywne modyfikatory nastroju
makemotives(static/dynamic) - Statyczne/Dynamiczne potrzeby dla rodziny gracza
forceservicesim(NAZWA SIMA) - Pokazuje określoną usługę dla Sima
forcevisitor - Zmuszenie gości do odwiedzin
hideheadlineeffects(on/off) - Ukrywa/Pokazuje chmurki nad głowami Simów
resetsim(IMIĘ)(NAZWISKO)- Zresetowanie konkretnego Sima do neutralnego poziomu statystyk i teleportacja do domu
resetlifetimehappiness - Zresetowanie wszystkich Simów w rodzinie gracza
unlockoutfits(on / off) - Odblokowuje stroje zawodowe w menu CAS (Create a Sim); Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem z opcji tworzenia/edycji Simów.
editincas - Przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS (Create a Sim)
modifytraits - Modyfikacja/Usunięcie cech
setage(LICZBA) - Wpisz liczbę by zmienić wiek zaznaczonego Sima
addtohousehold - Dodaje zaznaczonego Sima do rodziny
ageuptonpc - Zamienia niemowlaka z rodziny gracza w nastolatka

Myślę, że to tyle. Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz