poniedziałek, 8 kwietnia 2013

H&M Zamierzone kolekcjonowanie 2013!

Wiadomość z ostatniej chwili! (bynajmniej dla mnie):
Tyle szukałam czegoś z H&M do The Sims 3, aż w końcu znalazłam strój, który posiadam realistycznie!
W końcu będę mogła upodobnić (w pewnym sensie) moją simkę do siebie.
Z tej oto okazji, postanowiłam zrobić własną sesję swojej simki z tymi ubraniami, tyle, że ja zrobiłam sesję z jednym strojem, a tych rzeczy jest o wiele, wiele więcej!

Stroje pobierzecie stąd: http://www.pradasims.com/2013/03/h-conscious-collection-2013.html
Aby pobrać wszystkie stroje, należy kliknąć pod zdjęciami napis @Mediafire. Następnie gdy pobierzecie plik, możecie wybrać 2 możliwości, najpierw ta co szybciej Wam pójdzie:
1. Wypakować te pliki, które są oznaczone formatem packages, do pliku packages (jak i skąd pobrać packages, pisałam w notce Jak pobrać rzeczy z modthesims, tylko musicie się wczytać w tą notkę, ponieważ nie na początku jest napisane skąd: http://the-sims-3-i-my.blogspot.com/2013/04/jak-pobrac-rzeczy-z-modthesims.html ). 
2. Jeżeli ktoś woli, wszystko może pobierać po kolei od razu do simsów (tak jak na thesimsresource, lorandi, anubis itd...).


Sesja (zrobiona przeze mnie).



Tak, więc sami widzicie, że strój jest śliczny! Uwielbiam tą zieloną bluzkę <3. Jeżeli chodzi o włosy i buty - pobierałam je oddzielnie od tego stroju, więc proszę, abyście nie zadawali mi pytań dlaczego ich nie macie.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz