piątek, 12 kwietnia 2013

2 domy do pobrania (wille)

Jest już trochę późniejsza godzina i jestem dosyć zmęczona, więc mogę gdzieś się przypadkowo pomylić, w podawaniu np. linków, jak linki nie będą prowadziły Was do strony z domami, piszcie w komentarzach.
Ja te 2 domy posiadam w The Sims 3, jednym z nich, jest ten z poprzedniej notki o Rodzinie Klarney'ów (3). Drugi zaś jest 3 razy większy! Oraz droższy :) Więc Ci którzy grają bez kodów, mogą mieć trochę trudniej, akurat mi było bardzo trudno zdobyć fundusze na zakup tego domu, no, ale próbowałam wszelkich metod, aż wreszcie się udało!
Dom z poprzedniej notki - http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-lots-residential/title/modern-loft-6000/id/1193917/
Willa - http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-lots-residential/title/cinta-modern-living/id/1194028/

Pobieranie domów, wiążę się z nowymi meblami... Wzorami... Akcesoriami! Jest tego bardzo dużo, a wystarczy tylko kliknąć Download/Pobierz! Polecam pobrać obydwa domy, zobaczycie ile razem będziecie mieć mebli :).

UWAGA!!! Aby postawić pobrany domek, należy wejść w Edycję Miasta i wyszukać go w folderze z domami (wszystko jest w The Sims 3), jednakże uważajcie czy pobraliście wszystko! W starcie The Sims 3, klikacie na Pobrane, następnie na Parcele (no wiecie na ten taki domek), obok waszej pobranej parceli widnieje żółty trójkąt, no więc klikacie na ikonkę z parcelą, a następnie na Instaluj. Jeżeli ktoś tego nie rozumie, proszę aby mi napisał w komentarzu.

Pamiętajcie, że domy są ZA DARMO! Więc nie zawracajcie mi głowy, że nie możecie pobrać, bo niby są płatne... ABY TO POBRAĆ, NALEŻY SIĘ ZALOGOWAĆ.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz