wtorek, 30 kwietnia 2013

Informacje 2

Witajcie.
Przykro mi ;( Ale szybko postów nie napiszę. Gra mi się psuje, chodzi o to, że coś mi się nie chcą pobierać do niej obiekty, pobierają się tylko te ze Store... A np. z Anubis360 nic mi się nie pobiera w formacie sims3pack.
Jeżeli ktoś ma możliwość - niech mi pomoże, gram sama dalej w The Sims 3, ale chciałabym, aby moje simy miały jakieś ładniejsze domy.
Konkretnie, o co chodzi?

Po pobraniu Słonecznych Wybrzeży z Store nagle, WSZYSTKIE pobrane rzeczy mi się ODINSTALOWAŁY! Tak jakby włączyła się jakaś blokada ;/. No więc pobrałam znowu te same rzeczy, wchodzę w grę - ZNÓW TO SAMO! Weszłam na panel startu The Sims 3 i patrzę, a tu wszystko odinstalowane, coś jakby włączyła mi się opcja na to, że nie można pobierać niczego oprócz rzeczy ze Store.

Proszę Was! Jeżeli macie jakieś uwagi dot. powyższej notki, piszcie na e-mail'a maabasz@gmail.com lub na ask.com/Chocolateey

Jak ktoś mi pomoże - wyślę mu 2000 produktów do pobrania (w tym te co miałam w swojej grze), wyślę mu spiralne schody, lustrzaną podłogę, wózek dla dzieci, różne simki/simy, wyślę mu zdjęcia z rodzinki Klarney'ów oraz linki do stron, z których pobierałam rzeczy do The Sims 3.

Pozdrawiam ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz