niedziela, 7 kwietnia 2013

NOWOŚĆ! Wózki do The Sims 3 (nie trzeba mieć Pokoleń/dodatku!)

Korzystając z ostatnich chwil weekendu, postanowiłam powiedzieć Wam, skąd pobieram wózki :)
Nie jest to ani skomplikowane, ani trudne.
Mam 2 korzystne rozwiązania :)
Albo pobieracie z modthesims: http://modthesims.info/download.php?t=376393
JAK POBIERAĆ Z MODTHESIMS? JEŻELI NIE WIESZ, A CHCESZ SIĘ DOWIEDZIEĆ - KLIKNIJ NA TEN LINK (NOTKA ZROBIONA PRZEZE MNIE): http://the-sims-3-i-my.blogspot.com/2013/04/jak-pobrac-rzeczy-z-modthesims.html

Albo z thesimsresource:
http://www.thesimsresource.com/artists/shinokcr/downloads/details/category/sims3-objects-furnishing-kids-miscellaneous/title/babies-2012--stroller/id/1131601/

UWAGA!!! Wózek z modthesims nie jeździ, tylko służy jako ozdoba i kojec dla dziecka, lecz mimo wszystko polecam pobrać, wygląda ślicznie:

Proszę Was, abyście byli chociaż odrobinę wdzięczni, zwłaszcza, że szukałam tych wózków bardzo długo, szczególnie tego na thesimsresource, który jeździ!

WÓZEK THESIMSRESOURCE.
Wszystko ma swoje wady i zalety, a więc w simsach wady to oczywiście "bugi". Mi ten bug nie przeszkadza w simsach, chodzi mi o sam wózek, który był mi niezmiernie potrzebny! Wózek wygląda tak:
Tak, śliczny <3.
No i z bugiem :)

Wózek może służyć nawet jako sama ozdoba, więc pobierajcie :) Naprawdę warto, wózek jest śliczny, korzysta się z niego tak jak z wózka w pokoleniach (nie, nie mam pokoleń, u koleżanki gram).

Mam nadzieję, że pomogłam :)
Powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz