niedziela, 17 listopada 2013

Witajcie!

Witajcie Kochani!
Można powiedzieć - "przypadkowo" weszłam na tego bloga, z myślą o kilku rzeczach... Gdy zobaczyłam ponad 300 wyświetleń pod każdym postem po prostu mnie wmurowało!
Dziękuję Wam bardzo serdecznie, iż mimo mej nieobecności odwiedzacie bloga. Ja pragnę Was niezmiernie przeprosić... Obiecałam, że wrócę na bloga prędzej, a tu owe zaskoczenie.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie! Zmotywowaliście mnie ponownie do pisania notek dla Was. Postaram się "wytrzasnąć" jakiś "mini" szablon ;), może nawet sama coś zrobię, aczkolwiek nie ma co się "ekscytować", ponieważ zapewne mój czas mi na to nie pozwoli.

A więc ponownie pragnę Wam podziękować za tak zniewalające statystyki bloga! I ponownie Was z całego serca przepraszam :*

Do zobaczenia wkrótce!
"Josia" i Mark pozdrawiają! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz