niedziela, 30 czerwca 2013

The Sims 3 Rajska Wyspa - krótkie pytania i odpowiedzi z maila i ask.fm + pożegnanie ;(

Witajcie!
Postanowiłam, że przed swoim wyjazdem na wakacje (czyli jutro) napiszę dla Was notkę z Waszymi pytaniami, aby po moim powrocie nie mieć wielkich zaległości.

Krótkie pytania i odpowiedzi dot. Rajskiej Wyspy

Pytania są od Was!! Zadawaliście je na asku i mailu :).

1. Kupiłaś już Rajską Wyspę?
- Jak już mówiłam, kupuję po, lub na wakacje, ponieważ teraz nie miałabym czasu grać z powodu wyjazdu.

2. Oglądałaś jakieś filmiki dot. Rajskiej Wyspy?
- Oczywiście! Mimo, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła, to muszę zobaczyć opinię innych przed kupnem!

3. Zamawiasz preorder, czy kupujesz bezpośrednio w sklepie takich jak Media Markt itd.
- Kupuję bezpośrednio, jako iż nie lubię zamawiać, a przede wszystkim czekać, aż gra do mnie dojdzie :).

4. Jaki będzie Twój cel, gdy już kupisz i zainstalujesz Rajską Wyspę? Opowiedz konkretnie tj. jakich simów zrobisz, co będziesz robić, co będzie Twoim celem.
- Na pewno zrobię jedną simkę, która będzie mieszkała w domku na wodzie. Nauczę się nią umiejętności nurkowania, później chciałabym odkryć wyspy i założyć na nich swój własny kurort.
Moim celem będzie osiągnąć 10 poziom umiejętności nurkowanie, założyć kurort 5-gwiazdkowy i odkrycie wszystkich wysp.

5. Rozmyślałaś już nad swoją rozgrywką w Rajskiej Wyspie? Możesz wyjaśnić na czym konkretnie się skupisz?
- Konkretnie skupię się na odkrywaniu wysp i kurortach, o których zawsze marzyłam w The Sims 3! Chciałabym, aby moja simka utrzymywała się głównie z kurortu jaki zamierzam założyć, nie jestem jeszcze pewna, czy będę nią zakładała rodzinę, ponieważ na dzień dzisiejszy chcę poznać wszystkie tajemnice Isla Paradiso jedną simką.

6. Będziesz grała na Isla Paradiso wszystkimi porami roku, czy tylko wybranymi?
- Nad tym się ostatnio dużo zastanawiałam, ponieważ Isla Paradiso to bardziej wyspa na lato, dlatego też myślę, iż będę grała tylko i wyłącznie latem do jakiegoś czasu.

7. Użyjesz kodów w Rajskiej Wyspie?
- Sama jeszcze nie wiem, jednak myślę, że na początku spróbuję własnych sił z dodatkiem. Aczkolwiek jeszcze się zastanowię.

8. Edycja limitowana, czy normalna?
- Raczej normalna, ponieważ jak już mówiłam, nie będę zamawiała Rajskiej Wyspy, tylko kupię ją bezpośrednio.

9. Oglądałaś MaryKateAnPLAY - first look'i?
- Oglądałam :) Oraz first look'i NNiezapominajki - obydwie mają świetne!

Myślę, że z pytań od Was to na tyle. Głównie pytaliście się o konkretną datę kupna dodatku... Hmmm... Sama nie wiem :) Pożyjemy - zobaczymy, na chwilę obecną jeszcze nie myślę o kupnie, chociaż jestem bardziej zmotywowana do tego, aby kupić w trakcie wakacji, aczkolwiek grać wtedy nie będę mogła, bo chcę wakacje wykorzystać w pełni, a nie tylko przed komputerem!

Swoje pytania dalej składajcie na e-mail maabasz@gmail.com

Kochani!
Nadszedł czas, w którym się z Wami żegnam. Wyjeżdżam już jutro i wrócę dopiero w sierpniu (chyba 10-15). Mam nadzieję, że podtrzymacie bloga swoją obecnością, o co bym serdecznie prosiła, a tym, którzy to zrobią składam najserdeczniejsze podziękowania! Wkrótce wrócę, a wtedy będę miała mnóstwo czasu, aby zająć się blogiem, a przede wszystkim moimi simami. Pamiętajcie, że Wasze maile będę czytała z komórki, jednak nie odpiszę na nie, ponieważ zostawię ten czyn do uzupełnienia gdy wrócę do domu.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, kochani!
Trzymajcie się ciepło! Do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz