niedziela, 16 czerwca 2013

Informacje - WAŻNE!!!

Zaczęliście się mnie pytać zarówno jak na asku, jak i na mail'u - dlaczego notki zmalały.
Otóż pewnie każdy sądzi, że nie mam czasu, czas mam, jednak nie potrafię sobie go dobrze zorganizować...

Największą przyczyną jest to, że robię porządki w simsach, okazuje się, że w przeciągu 1 roku pobrałam z internetu ponad 2 tysiące przedmiotów (większą przewagę mają meble), z czego używam przeważnie 100 rzeczy!
Postanowiłam, że trochę uporządkuję sims3pack i packages, aby móc je odinstalować, tj. te niepotrzebne.

Przez 2 dni usunęłam 704 rzeczy z neta i bardzo się cieszę :). Ustawię sobie lepszą grafikę w simsach, w zamian za pousuwanie tych zbędnych przedmiotów.

Niestety nie wiem kiedy skończę wszystko porządkować, mam zamiar usunąć jeszcze z 500-1000 przedmiotów, a to jest naprawdę czasochłonne.

Jeżeli chodzi o to, czy będę jeszcze pobierała rzeczy z neta, to sama nie wiem, nazbierałam ich tyle przez zaledwie 12 miesięcy, że mam już ich serdecznie dosyć ;).

Mam nadzieję, że mnie rozumiecie, notki na pewno napiszę jeszcze w czerwcu, a notkę pożegnalną z powodu wyjazdu na wakacje napiszę pod koniec czerwca, albo na początku lipca.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz