wtorek, 11 czerwca 2013

Dodatki typu ubrania z internetu nie chcą się instalować! - jak sobie poradzić?

Otóż miałam ten błąd...
Był on powodem tego, iż przestałam grać w The Sims 3, szukałam porad wszędzie, aż w końcu olśniło mnie! A wiem, że wiele osób spotkało to co mnie.

1. Musimy wejść w Start>Dokumenty.
2. Nazwę Electronic Arts musimy zmienić na Electronic Arts1.
3. Włącz i wyłącz grę.
4. W dokumentach będziemy mieć 2 foldery, Electronic Arts - nowy, czysty, oraz Electronic Arts1 - stary, że tak powiem "zepsuty".
5. Wchodzimy w stary folder.
6. Później w Downloads.
7. Zróbcie sobie jakiś folder na pulpicie i przenieście z tego Downloads do tego folderu 2-3 dodatki z internetu.
8. Wejdźcie w nowy folder.
9. Otwórzcie Downloads.
10. Z tego folderu, do którego włożyliście sims3pack'i/dodatki z internetu, dodajcie je do tego folderu Downloads co otworzyliście.
11. Wejdźcie w program startu The Sims 3.
12. Później w pobrane.
13. Wybierz wszystko.
14. Instaluj.
15. Włącz grę i sprawdź czy obiekty są w grze.

Powinno pomóc, mi bynajmniej pomogło.

Jeżeli macie jakiekolwiek problemy piszcie do mnie na e-mail'a maabasz@gmail.com
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz